Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Γλώσσα
  • Κάναμε 
    • στο Ανθολόγιο εξάσκηση στην ανάγνωση.
    • στο Τ.Μ., σελ. 24, ασκ. 6.
    • επανάληψη και εξάσκηση στην αλφαβητική σειρά.
  • Στο σπίτι κάνετε 
    • επανάληψη τις ορθογραφίες της Ενότητας 4.
    • το φυλλάδιο με τις ασκήσεις για την αλφαβητική σειρά.
  • Αύριο θα γράψουμε το Κριτήριο Αξιολόγησης της Ενότητας 4.

Μαθηματικά
  • Στο Τ.Μ., σελ. 18 και 19, κάναμε μαζί όλες τις ασκήσεις.
  • Στο σπίτι έχετε ένα Φυλλάδιο με "Μαγικά Δέντρα".
  • Διαβάστε καλά το Φυλλάδιο με το Συμπλήρωμα του 20, το οποίο θα ελέγχουμε κάθε μέρα για ένα διάστημα στην Ορθογραφία.

Η τουρμπο-χελώνα
Κάνε προσθέσεις διψήφιων αριθμών με τη βοήθεια της αριθμογραμμής!


Οδηγίες
1. Κάνε κλικ στην παραπάνω εικόνα. Πάτησε το κόκκινο κουμπί που γράφει δίπλα "game" για να ξεκινήσει το παιχνίδι.
2. Η χελώνα βρίσκεται στο μηδέν πάνω στην αριθμογραμμή. Πάτησε το κόκκινο κουμπάκι που λέει "next" για να δεις ποια πρόσθεση πρέπει να κάνεις.
3. Η χελώνα μπορεί να κάνει βήματα +1, +5, +10 (προς τα μπροστά) και -1 (προς τα πίσω), αν πατήσεις πάνω στα αντίστοιχα φυλλαράκια. Θα τα φάει και θα πάρει φόρα!
4. Δες τους αριθμούς που πρέπει να προσθέσεις και υπολόγισε ποια φυλλαράκια πρέπει να επιλέξεις για να φτάσει η χελώνα εκεί που πρέπει. Πάνω στο καβούκι της γράφει σε ποιον αριθμό βρίσκεται.
5. Αν κάνεις λάθος μπορείς να πατήσεις τη γόμα με το μηδέν και η χελώνα να γυρίσει στην αρχή της αριθμογραμμής.
6. Όταν τελειώσεις πάτησε το κόκκινο κουμπάκι που λέει "check" για να ελέγξεις. Αν το βρήκες σωστά, τότε το σκορ σου ανεβαίνει!
7. Πάτησε το κόκκινο κουμπάκι που λέει "next" για να δεις την επόμενη πρόσθεση. 


Μελέτη
  • Κάνετε μια μικρή επανάληψη των Ενοτήτων 2 και 3 και συμπληρώστε το Επαναληπτικό Φύλλο Εργασίας.