Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Γλώσσα
  • Κάναμε Ανθολόγιο, σελ. 63, "Η σφυρίχτρα".
  • Ανάγνωση: το παραπάνω παραμύθι
    • Όσα παιδιά δυσκολεύονται μπορούν να κάνουν εξάσκηση σε μία παράγραφο μόνο του παραμυθιού.
  • Κάναμε διόρθωση και συζήτηση πάνω στα παραμύθια που είχαμε γράψει την προηγούμενη βδομάδα.
    • Διαβάσαμε κάποια παραμύθια μέσα στην τάξη και συζητήσαμε ποια στοιχεία μας άρεσαν και ποια είναι καλό να αποφεύγουμε όταν γράφουμε ένα παραμύθι ή μια ιστορία.
  • Επανάληψη όλες τις ορθογραφίες της Ενότητας 7.
  • Αύριο θα γράψουμε Κριτήριο Αξιολόγησης για την Ενότητα 7.

Παραμύθια
Κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα για να διαβάσεις και να ακούσεις διάφορα παραμύθια. 



Οδηγίες
Υπάρχουν παραμύθια και σε άλλες γλώσσες. Από το μενού πάνω δεξιά (δες παραπάνω εικόνα) μπορείς να αλλάξεις τη γλώσσα.


Μόλις ανοίξεις ένα παραμύθι θα δεις κάτω να γράφει "Υπότιτλοι" και "Αφήγηση" (δες παραπάνω εικόνα). Αν έχουν τικ και τα δύο θα βλέπεις και υπότιτλους και θα ακούς αφήγηση. Αν δε θέλεις το ένα από τα δύο ή κανένα από τα δύο, πάτα μέσα στο τετραγωνάκι για να φύγει το τικ.


Μαθηματικά
  • Κάναμε στο Β.Μ. το Κεφ. 19, σελ. 52 και 53.
  • Κάναμε στο Τ.Μ.
    • σελ. 12, ασκ. α
    • σελ. 13, ασκ. γ και δ
  • Στο σπίτι έχετε στο Τ.Μ.
    • σελ. 12, ασκ. β (όπως κάναμε το πρώτο παράδειγμα στην τάξη)
    • σελ. 13, ασκ. δ
  • Κάτω από την Ορθογραφία συχνά θα σας ζητώ να κάνετε κάποιους νοερούς υπολογισμούς.
    • Δε χρειάζεται να γράφετε όλη την πράξη που θα σας λέω, μόνο το αποτέλεσμα. Π.χ.: Θα σας λέω "6 και πόσα μας κάνουν 10;". Εσείς θα γράφετε αμέσως 4. Μετά θα σας λέω π.χ. "Πόσο κάνει 7+7;". Εσείς θα γράφετε αμέσως 14.
    • Έτσι θα βλέπω αν έχουν αυτοματοποιηθεί και σε ποιο βαθμό αυτοί οι υπολογισμοί.
Μελέτη
Μιλήσαμε για το θεατρικό των Χριστουγέννων, το οποίο θα ανεβάσουμε μαζί με τα υπόλοιπα τμήματα της Β' τάξης.
Εμείς έχουμε αναλάβει το Β' Μέρος.
Σήμερα συζητήσαμε τι ρόλο θα παίξει κάθε παιδί σε καθεμιά από τις τρεις πράξεις του Β' Μέρους.