Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Γλώσσα
  • Στο Β.Μ. κάναμε τις σελίδες 53, 54 και 55.
  • Στο Τ.Μ. κάναμε την άσκηση 4 στη σελ. 32.
  • Αντιγραφή & Ορθογραφία: Β.Μ., σελ. 54: Ό,τι λέει στο κίτρινο πλαίσιο.
    • Οι λέξεις να γραφτούν ανά ζεύγη ώστε να συγκρίνεται η λέξη χωρίς διαλυτικά με τη λέξη με διαλυτικά (π.χ. ειρήνη  -  θεΐκός) (3 φορές)
  • Ανάγνωση: Β.Μ., σελ. 55, το κείμενο "Στο καλό, χελιδονάκια"
    • Τα παιδιά που δυσκολεύονται στην ανάγνωση μπορούν να κάνουν εξάσκηση τις 4 γραμμές από "Ο κυρ Χελιδόνος ήταν ανήσυχος..." έως "...τους φίλους μας".
  • Φωτοτυπία για εξάσκηση σε τονισμό & διαλυτικά.


Μαθηματικά
  • Τονίσαμε τη διαφορά μεταξύ γεωμετρικών σχημάτων και γεωμετρικών στερεών (χθεσινή φωτοτυπία).
  • Στο Β.Μ. κάναμε το Κεφάλαιο 14 "Φτιάχνω γεωμετρικά σχήματα", σελ. 40 και 41.
  • Κόψαμε τα δύο έγχρωμα τάγκραμ από το παράρτημα του βιβλίου και 
    • κάναμε στο Τ.Μ. την άσκηση β στη σελ. 32.
    • φτιάξαμε τα σχήματα (α), (γ), (ε) και (β) από την Εργασία 1 στο Β.Μ., σελ. 41.
  • Στο σπίτι
    • Τ.Μ., σελ. 33, ασκ. γ (μόνο το πάνω μέρος)
    • Κάνετε εξάσκηση με το τάγκραμ και προσπαθήστε να φτιάξετε σχήματα όπως αυτά που κάναμε στην τάξη ή και άλλα που μπορείτε να βρείτε πατώντας εδώ. Κάποια φτιάχνονται με ένα τάγκραμ και κάποια με δύο.

Παίζω με το τάγκραμ online
Κάνε κλικ στην παρακάτω εικόνα και φτιάξε σχήματα με το τάγκραμ.






Μελέτη
  • Ξεκινήσαμε το Κεφ. 2.4 Γνωρίζουμε τις υπηρεσίες της συνοικίας μας, σελ. 30.
  • Στο σπίτι κοιτάξτε πάλι τον χάρτη στο Β.Μ. και θυμηθείτε τις υπηρεσίες για τις οποίες συζητήσαμε στην τάξη.
  • Την επόμενη φορά θα συνεχίσουμε το κεφάλαιο αυτό.